Hola a todos. EN ELECIONES : Ha venio a visitalme el Alcaldí con tours señoríos muy remuainos, con corbata y relojes de oru, y me han dau la mano, que se me Jacinto a mi que estus buscan algu,y mi padri, ja de sel quien me diga lo qu' esta pasando.
Preguntele, y me ijo que no jiciera caso, que lo Jacinto ja más para engañar,solución por el interés, que una vez se colocan, ya ni saluan, y levanta la gaita mu alto,común si le debieras algu. Ora si,ora te montan en autocar,te dan un bocadillo y unos banderines con los sus colorista, te llevan a la capital a la plaza los tours y allí que te suelta de tosa sus arengas, y tu pa jacel bulto y para aplaudil, pues to esus es mentira, y te jicin que unos son los guenos y otrus son los malos y son tos lo mesmo, que endispues de las elecionis jacen el alboroqui y s' olvian de tos y en los cuatru años se jacin apaño, en lo que ati te cuesta una vía de suores, sacrificios y jechal muchas cuentas, ellos sé jacin chaletes y colocan a toa la familia , a toa una partía de zánganos que se jalan las nuestras perritas
A ca instanti se jan un conviti , a ca instanti se jan una juerga, y se jincan jamonis y gambas, y guisquisis cara d'esus de marca, y pasean en cochis que tiñe más caballos que tos la jesa ,y se tian la mañana paseando y tomando cafesis y diz que trabajan, agachando los lomus se vieran picandu canchalis y arancancandus jara. Y se jartan de ponernus leyis que diz que vienin de la Unión Uropea.
Si pa tenel cuatru cabras hay que tenel máss papelis qu"un maestru escuela, asina se queman los montis enllenitos de maleza. Y hogaño la matanza se la compra el carnicero, porque en viajes pa guía y pa sus enrreos mús salón los cerdos.
Jasina se pierdin las cosa, jasina se pierdi lo nuestro con toas esas leyris que naide sabí pa que la jan puestu.
Ora diz que se quejan, que si no tien dineru ,que me gueli que siempre los mesmo habemus de págal esta deuda.
Por esus te voy a icil hijo miu que al colchón jan de d'ilse las perras, que jan de ponersi las cosas peol qu' en la guerra.
Ora Jacin florituras ,pa que tu lo veas, pa que lo apoyes, pa que nos convenzas.
En verdad hijo miu te digu: que por mucho que digan que jacin lo único que quierin, es aumental su jacienda. LEYENDA RURAL DE UN EXTREMEÑO EN CASTUO. Un saludo de Fermina .